Novinky Fingo

Ako sme pomáhali klientovi kúpiť kombajn

Náš FinGo porovnávač je na svete už od roku 2017. Všetkým našim klientom, ktorí nám zanechajú kontaktné údaje v porovnávači, voláme z nášho Kontaktného centra. Potom im nájdeme  v Trhovisku niektorého z našich najvhodnejších špecialistov. Hneď v prvom roku sme spravili cez 60 tisíc hovorov a pomohli nespočetne veľa klientom. Teraz vám trochu priblížime, ako to na na našom Kontaktnom centre funguje.

FinGO Kontaktné centrum otvorilo svoje dvere v októbri 2017, no už mesiace pred spustením sme pracovali na správnom nastavení Kontaktného centra a Trhoviska. Nastavoval a testoval sa systém, učili sme sa na fiktívnych klientoch, experimentovali sme, čo ktoré kliknutie spraví. Príprava skriptov a manuálov bola rovnako dôležitá. A takisto ľudia, ktorých sme starostlivo vyberali na prácu operátora. Tí sa museli učiť nielen o produktoch, ale aj to, ako funguje obchodné oddelenie a akým spôsobom komunikujeme s klientmi.

Celá táto príprava nám dnes pomáha k úspechu a každá nová skúsenosť nás posúva vpred.

Hneď prvý potenciálny klient, ktorého sme spojili s naším sprostredkovateľom, úspešne získal hypotéku. Najvyššia hypotéka, ktorú sme vyriešili pre klienta, ktorý prišiel z nášho webového porovnávača, bola na sumu 400 000 €. Možno vás zaujme, že sme sa stretli aj s požiadavkami na  financovanie kúpy lietadla, lode či kombajnu.  

Dnes naše kontaktné centrum tvoria ľudia, ktorí milujú komunikáciu s ľuďmi a teší ich možnosť pomáhať klientom. Každý deň získavame nové obchodné príležitosti z internetu a našej stránky www.fingo.sk.  Najväčší dopyt, aj po sprísnení podmienok v júli 2018, je stále po hypotékach. Vďaka nášmu hypotekárnemu porovnávaču si ľahko a prehľadne viete pozrieť najvýhodnejšie ponuky na finančnom trhu a s vybavením hypotéky ochotne a odborne pomôžu naši špecialisti z celého Slovenska. Navyše ako klient nič neplatíte.

Prečo sa s nami klienti radi rozprávajú?

Rozhodne je to atmosféra na telefóne, ktorá je podobná rozhovoru so známym na dobrej káve – na tú boli naše operátorky aj mnohokrát pozvané. Na Kontaktnom centre zisťujeme a overujeme klientovu požiadavku, teda čo presne hľadá, či a ako mu môže náš kolega z radov sprostredkovateľov pomôcť. Takto overené a doplnené informácie posielame špecialistom na daný produkt. Táto analýza následne pomáha a zrýchľuje prácu našim maklérom, ktorí prichádzajú na prvé stretnutie s klientmi už pripravení a priamo s prvými návrhmi riešení.  

Spájame online a offline svet v komunikácii s klientmi nielen pri prvotnom zisťovaní požiadaviek, ale aj pri spätnej väzbe, za ktorú našim klientom ďakujeme. Každá spätná väzba je pre nás motivačná a učí nás ako robiť veci tak, ako si naši klienti predstavujú.

V roku 2018 Kontaktné centrum spracovalo cez 25 000 požiadaviek. Naši klienti oceňujú najmä rýchlosť a pohodlnosť celej služby a to, že nemusia čakať v rade. Požiadavky klientov spracúvame rýchlo, odborne a najmä tak, aby to bolo pre nich čo najpohodlnejšie. Pomáhame im tak zjednodušiť celý proces vybavovania hypotéky, životného poistenia, vybrať investíciu, poistenie auta či domu a ďalšie produkty a šetríme im čas, energiu a peniaze.  

Na Kontaktnom centre sa riadime mottom:

„Ľudia zabudnú, čo ste im povedali, ľudia zabudnú, čo ste pre nich urobili, ale nikdy nezabudnú na to, ako sa pritom cítili.“

Preto robíme svoju prácu ľudsky, s úsmevom na tvári a tak, že nikdy nič nie je problém. Kvalita a školenie nášho tímu sú jedným zo základných pilierov, na ktorých stojí naše Kontaktné centrum. Naše operátorky okrem ľudskosti a záujmu pomáhať klientom, majú licencie stredného stupňa pre poskytovanie úverov a poistenia, vďaka čomu vedia lepšie pomôcť klientom.

Na záver ešte niekoľko milých poznámok od našich klientov:

„Pani, vy máte taký krásny hlas, s vami by som sa rozprával aj o ničom.“

„Pani, vy budete asi aj zamestnanec mesiaca, ste veľmi milá. Dobre urobili, že Vás tam zamestnali.“

„Ďakujem, že ste mi zavolali. Nevedel som, že aj takto rýchlo a jednoducho sa to dá riešiť.”

 

Máme radosť z neustáleho rastu počtu klientov a už teraz sa tešíme na nové projekty a výzvy, ktoré nás čakajú.

 

Monika Bittarová

Monika Bittarová pracuje ako supervízorka Kontaktného centra. Svoje komunikačné schopnosti získala v Írsku, kde 14 rokov pôsobila v cestovnom ruchu a hotelierstve a zodpovedala tam za tím ľudí. Bavia ju výzvy, je osoba s aktívnym a pozitívnym prístupom v práci, ale aj v súkromí. Medzi jej vášne patrí cestovanie, knihy a jej najväčšou pýchou je jej syn.

Share
Autor:
Monika Bittarová

Najnovšie články

5 rád o poistení v zime: Pozor na prasknuté potrubia, zosuvy snehu či šmykľavé chodníky

Mráz, sneh či víchrica vedia napáchať nemalé škody. Prasknuté potrubia, pády na šmykľavých chodníkoch, ale…

Pred % dňami

Kedy prezuť zimné pneumatiky v roku 2024?

Blíži sa zima a prezúvanie zimných pneumatík sa opäť stáva aktuálnou témou. V tomto článku…

Pred % dňami

7 krokov, čo robiť pri poškodení či krádeži náhrobného kameňa

Blíži sa Sviatok všetkých svätých, kedy si uctíme pamiatku našich blízkych zosnulých. Pri zapálení sviečky…

Pred % dňami

Vo Fingu sa cítim byť sám sebou. Nie ako nedocenený finančák nahodený v saku

Pohoda, sloboda a dobrá energia. Tými to slovami opisuje FinGO.sk maklér Martin Varga z Galanty.…

Pred % dňami

10 najčastejších mýtov o investovaní

Ľudia, ktorí držia svoje úspory pod vankúšom alebo na bežnom účte uvádzajú mnoho dôvodov, prečo…

Pred % dňami

Zmena zdravotnej poisťovne: Ako postupovať v roku 2024

Rôzne benefity, príspevky a zľavy obvykle patria k hlavným dôvodom, ktoré ľudí motivujú k zmene…

Pred % dňami