FinGO zorganizovalo v polovici novembra veľkú konferenciu, na ktorej ocenilo svojich najlepších maklérov za rok 2018. Ceny sa udeľovali pre najlepších troch v šiestich kategóriách: Životné poistenie, Neživotné poistenie, Úvery, Investície, Trhovisko, Komplexnosť.
Viacero našich finančných sprostredkovateľov brali ocenenia hneď v niekoľkých kategóriách, čo svedčí o ich výnimočnosti a komplexnosti. V tomto blogu vám niektorých priblížime. Spýtali sme ich trochu osobnejšie otázky.
Otázky:
- Čo Vás baví na práci makléra?
- Ako si predstavujete dobrého makléra?
- Čo robíte, keď nepracujete?
Juraj Piták, FISPRO
- „Našou náplňou práce je pomáhať ľuďom mať sa lepšie a mať strategicky správne nastavené rodinné financie. Teší ma, že môžem častokrát vidieť okamžitý efekt.“
- „Prináša klientovi niečo navyše. Poradí mu čestne a je hrdý na svoju prácu.“
- „Športujem, som s priateľkou či kamarátmi, cestujem alebo makám na novom projekte.“
Juraj Mariják, ALL FINET
- „U klienta sa veľakrát stretnem s tým, že sa klient nevie dostať z jeho zložitej situácie, nemá čas, nevie si predstaviť, ako ľahko vyriešiť svoje bývanie a možno niekedy banálne potreby ako je PZP. Teší ma, že dávam klientom nádej, pozornosť a pomocnú ruku, keď to potrebujú k tomu, aby dosiahli svoje potreby, ciele, sny.“
- „Okrem výborných odborných znalostí, ktoré sú potrebné k tejto práci, to musí byť v prvom rade dobrý človek. Človek, ktorý má rád ľudí a je ochotný nezištne pomáhať druhým. Len v vtedy dokáže urobiť pre klienta viac ako sa od neho očakáva.“
- „Vo voľnom čase sa venujem najbližšiemu človeku v mojom živote a to je moja manželka. Spolu sme si vymysleli záhradu, ktorú stále skrášľujem, vynovujem a v neposlednom rade sa venujem vzdelávaniu v oblasti manažmentu riadenia.“
Beáta Kovátšová, BK FINGROUP
- „Na práci makléra ma baví hlavne to, že dokážem svojim klientom poskytnúť odborné poradenstvo v rámci jednotlivých sektorov zo širokej škály produktov z rôznych inštitúcií a nemusím preferovať iba jednu konkrétnu. Klientom dokážem poskytnúť produkty, ako sa hovorí našité na mieru a tým zabezpečiť ich spokojnosť.“
- „Z môjho pohľadu by dobrý maklér mal byť vedomostne veľmi zdatný, ovládať jednotlivé produkty a poskytovať klientom odborné poradenstvo v každom jednom sektore. Nielen uzatvárať produkty, ale aj pomáhať pri riešení poistných udalostí a docieliť to, aby fungoval na základe odporúčaní kvalitou jeho práce.“
- „Keď nepracujem, tak sa snažím svoj voľný čas stráviť s rodinou a s najbližšími.“
Štefan Rupčík, CREEX
- „Na práci makléra ma baví sloboda, ktorú mi táto práca dáva, možnosť riadiť si svoj čas. Umožňuje mi realizovať sa a zanechať viditeľný výsledok mojej práce u spokojných klientov.“
- „Dobrého makléra poznáte podľa spokojnosti klientov. Čiže úplný základ je sledovať potreby klientov a dlhodobo sa starať o veci, ktoré spolu riešime.“
- „Mimo práce sa venujem predovšetkým rodine, hlavne môj 5-ročný synček ma dokonale časovo vyťaží, ale to je to najkrajšie. Snažím sa mu dať dobrý základ do života. Ak mám čas len pre seba, potom je pre mňa najväčší relax hranie FIFA na konzole.“
Peter Dravecký, Syndicate Finance (druhý sprava)
- „Hlavne to, že viem klientovi poskytnúť službu s priadnou hodnotou, ktorá mu zvýši kvalitu života tým, že mu uľahčuje zvládnutie akýchkoľvek životných situácií.“
- „Ako odborne zdatného profesionála vo všetkých sektoroch pôsobenia, ktorý dôkaze uvažovať v súvislostiach a vie klientovi čo najjednoduchšie odkomunikovať aj niekedy zložité záležitosti.“
- „Snažím sa byť najkvalitnejším človekom, akým len môžem byť.“