Náš FinGo porovnávač je na svete už od roku 2017. Všetkým našim klientom, ktorí nám zanechajú kontaktné údaje v porovnávači, voláme z nášho Kontaktného centra. Potom im nájdeme v Trhovisku niektorého z našich najvhodnejších špecialistov. Hneď v prvom roku sme spravili cez 60 tisíc hovorov a pomohli nespočetne veľa klientom. Teraz vám trochu priblížime, ako to na na našom Kontaktnom centre funguje.
FinGO Kontaktné centrum otvorilo svoje dvere v októbri 2017, no už mesiace pred spustením sme pracovali na správnom nastavení Kontaktného centra a Trhoviska. Nastavoval a testoval sa systém, učili sme sa na fiktívnych klientoch, experimentovali sme, čo ktoré kliknutie spraví. Príprava skriptov a manuálov bola rovnako dôležitá. A takisto ľudia, ktorých sme starostlivo vyberali na prácu operátora. Tí sa museli učiť nielen o produktoch, ale aj to, ako funguje obchodné oddelenie a akým spôsobom komunikujeme s klientmi.
Celá táto príprava nám dnes pomáha k úspechu a každá nová skúsenosť nás posúva vpred.
Hneď prvý potenciálny klient, ktorého sme spojili s naším sprostredkovateľom, úspešne získal hypotéku. Najvyššia hypotéka, ktorú sme vyriešili pre klienta, ktorý prišiel z nášho webového porovnávača, bola na sumu 400 000 €. Možno vás zaujme, že sme sa stretli aj s požiadavkami na financovanie kúpy lietadla, lode či kombajnu.
Dnes naše kontaktné centrum tvoria ľudia, ktorí milujú komunikáciu s ľuďmi a teší ich možnosť pomáhať klientom. Každý deň získavame nové obchodné príležitosti z internetu a našej stránky www.fingo.sk. Najväčší dopyt, aj po sprísnení podmienok v júli 2018, je stále po hypotékach. Vďaka nášmu hypotekárnemu porovnávaču si ľahko a prehľadne viete pozrieť najvýhodnejšie ponuky na finančnom trhu a s vybavením hypotéky ochotne a odborne pomôžu naši špecialisti z celého Slovenska. Navyše ako klient nič neplatíte.
Prečo sa s nami klienti radi rozprávajú?
Rozhodne je to atmosféra na telefóne, ktorá je podobná rozhovoru so známym na dobrej káve – na tú boli naše operátorky aj mnohokrát pozvané. Na Kontaktnom centre zisťujeme a overujeme klientovu požiadavku, teda čo presne hľadá, či a ako mu môže náš kolega z radov sprostredkovateľov pomôcť. Takto overené a doplnené informácie posielame špecialistom na daný produkt. Táto analýza následne pomáha a zrýchľuje prácu našim maklérom, ktorí prichádzajú na prvé stretnutie s klientmi už pripravení a priamo s prvými návrhmi riešení.
Spájame online a offline svet v komunikácii s klientmi nielen pri prvotnom zisťovaní požiadaviek, ale aj pri spätnej väzbe, za ktorú našim klientom ďakujeme. Každá spätná väzba je pre nás motivačná a učí nás ako robiť veci tak, ako si naši klienti predstavujú.
V roku 2018 Kontaktné centrum spracovalo cez 25 000 požiadaviek. Naši klienti oceňujú najmä rýchlosť a pohodlnosť celej služby a to, že nemusia čakať v rade. Požiadavky klientov spracúvame rýchlo, odborne a najmä tak, aby to bolo pre nich čo najpohodlnejšie. Pomáhame im tak zjednodušiť celý proces vybavovania hypotéky, životného poistenia, vybrať investíciu, poistenie auta či domu a ďalšie produkty a šetríme im čas, energiu a peniaze.
Na Kontaktnom centre sa riadime mottom:
„Ľudia zabudnú, čo ste im povedali, ľudia zabudnú, čo ste pre nich urobili, ale nikdy nezabudnú na to, ako sa pritom cítili.“
Preto robíme svoju prácu ľudsky, s úsmevom na tvári a tak, že nikdy nič nie je problém. Kvalita a školenie nášho tímu sú jedným zo základných pilierov, na ktorých stojí naše Kontaktné centrum. Naše operátorky okrem ľudskosti a záujmu pomáhať klientom, majú licencie stredného stupňa pre poskytovanie úverov a poistenia, vďaka čomu vedia lepšie pomôcť klientom.
Na záver ešte niekoľko milých poznámok od našich klientov:
„Pani, vy máte taký krásny hlas, s vami by som sa rozprával aj o ničom.“
„Pani, vy budete asi aj zamestnanec mesiaca, ste veľmi milá. Dobre urobili, že Vás tam zamestnali.“
„Ďakujem, že ste mi zavolali. Nevedel som, že aj takto rýchlo a jednoducho sa to dá riešiť.”
Máme radosť z neustáleho rastu počtu klientov a už teraz sa tešíme na nové projekty a výzvy, ktoré nás čakajú.